معاون فناوری اطلاعات بانک ملت اعلام کرد که از ساعت ۱۶ امروز اختلالهای سامانههای این بانک برطرف شده و اکنون تمامی مشتریان میتوانند از خدمات بانک ملت بهطور عادی استفاده کنند.
خبرگزاری میزان – پس از بروز اختلالهایی در سامانههای بانک ملت، لطفیآذر، معاون فناوری اطلاعات این بانک اعلام کرد که از ساعت ۱۶ امروز کلیه مشکلات فنی سامانههای بانک ملت برطرف شده و تمامی مشتریان میتوانند بهراحتی از خدمات مختلف این بانک استفاده کنند.
وی در ادامه توضیح داد که مشکل از یک سختافزار خاص بوده که پس از شناسایی، بهطور کامل رفع شد.
لطفیآذر تصریح کرد: در حال حاضر با مانیتورینگ دقیقی که انجام میدهیم، تمامی خدمات بانک ملت قابل ارائه است و هیچگونه مشکلی در دسترسی به خدمات وجود ندارد.
معاون فناوری اطلاعات بانک ملت به مشتریان این بانک اطمینان داد که از این پس بدون هیچگونه مشکلی قادر به انجام تراکنشها و استفاده از سایر خدمات بانک ملت خواهند بود.
همچنین رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران نیز با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچکدام از جایگاهها مشکلی برای تامین سوخت و دریافت بهای آن ندارند، اظهار کرد که از ابتدا نیز اختلال ایجادشده مربوط به سامانه هوشمند سوخت نبود و اختلال از سمت بانک ملت بود که اکنون برطرف شده است.
انتهای پیام/