به گزارش خبرآنلاین، ایجاد مراکز تماس و شعب فیزیکی برای مؤسسات مالی، بهویژه در مناطق دورافتاده یا کمجمعیت، هزینهبر و غیرکارآمد است. در مقابل، چتباتها و دستیارهای صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی، راهکاری مقرونبهصرفه، مستمر و ۲۴ ساعته برای ارتباط با مشتریان ارائه میدهند.
پیشرفتهای اخیر در پردازش زبان طبیعی (NLP) امکان درک گفتار محاورهای، تشخیص گویشهای محلی و پاسخگویی به پرسشهای پیچیده را فراهم میکند. این تعامل آسان و بدون واسطه، اعتماد کاربرانی را که تازه با بانکداری دیجیتال آشنا شدهاند را جلب میکند. همچنین، آنها را در افتتاح حساب، انتقال وجه و مدیریت مالی یاری میرساند.
در گزارش «هوش مصنوعی در خدمت شمول مالی» بیشتر با شیوههای نوین برای تسهیل دسترسی به وام، اعتبار و سایر خدمات مالی آشنا شوید.
۵۸۵۸