به گزارش بیدنا حقی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، در این گفتگو با اشاره به عملکرد 6 ماهه این شرکت گفت: شرکت های شوینده زیر مجموعه ما در 6 ماهه اول عملکرد مناسبی داشته اند.
وی افزود: با جهت گذاری که دکترمرادی مدیرعامل وبشهر برای شرکت پاکسان مبنی بر تولید مواد اولیه صنعتی ترسیم کرد این شرکت در 6 ماهه اول سال مالی عملکرد بسیار خوبی نسبت به رقبا داشته است.
مولد سازی داراییها:
وی در مورد مولد سازی داراییها توضیح داد و گفت: امسال بالغ بر یک هزار و 523 میلیارد تومان واگذاری داریم که بخشی از آن انجام شده است و بخش دیگر در حال واگذاری است.
حقی افزود: واگذاری شرکت یاران توسعه در راستای تکمیل زنجیره ارزش شرکت پاکسان انجام شده و این اقدام اثرش را در سود آوری و گزارش 6 ماهه نشان داد به طوری که شرکت یاران توسعه که اکنون با نام مدیریت بسته بندی شرکت پاکسان فعالیت می کند دیگر زیانده نیست.
وی با بیان اینکه اقداماتی در زمینه ارزشگذاری و آمادهسازی برای واگذاری آپارتمانهای شرکت و خودروهای مازاد سازمانی صورت گرفته است افزود: در راستای استقلال شرکت ها در تملک برندهای تولیدی انتقال برندهای نسیم و پونه از شرکت پاکسان به گلتاش به اتمام رسیده و انتقال برند گلی به شرکت ساینا و شبنم به گلتاش در حال انجام است.
وی در مورد دیگر اقدامات انجام شده در حوزه مولد سازی دارایی ها گفت: ارزشگذاری و آگهی واگذاری شرکت پاکسان ایروان انجام شده و در انتظار اخذ مجوز برای این واگذاری هستیم. همچنین فاز یک مولد سازی شرکت آلی شیمی قم و مروارید هامون انجام شده ولی موفق به واگذاری نشدیم ولی امسال در مزایده دوم با شرایط جدید و مطلوبتری انجام خواهیم داد.
حضور بینالمللی:
حضور قدرتمند در رویدادهای بینالمللی از دیگر اقدامات مهم شرکتهای شوینده بوده است. این شرکتها در نمایشگاههایی نظیر ایران اکسپو، نمایشگاه کازان روسیه و نمایشگاه قزاقستان حضور فعالی داشتهاند که مسیر صادرات محصولات را هموار کرده است.
بودجه:
مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده با تأکید بر تحقق اهداف بودجه افزود: قطعا اهداف بودجه در همه شرکتهای زیر مجموعه محقق خواهد شد.
استفاده از پتانسیلهای درون گروهی، عملیاتی کردن تفاهمنامه با کمیته امداد امام خمینی (ره)، ایجاد بانک اطلاعاتی برای پایش عملکرد شرکتها و همافزایی شرکتهای زیرمجموعه از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.
مدیرعامل صنعت شوینده در پایان تصریح کرد: در مجموع، اقدامات و برنامههای مختلف شرکت مدیریت صنعت شوینده در راستای افزایش سودآوری، بهبود عملکرد و حضور بینالمللی، نشاندهنده تلاشهای جدی این هلدینگ برای دستیابی به اهداف بلندمدت و موفقیت در بازارهای داخلی و خارجی است.
انتهای پیام/