Close Menu
    پست های اخیر

    ریکاوری سپاهان در سکوت و جدی‌ترین حالت ممکن!

    اردیبهشت 19, 1404

    پیش‌بینی بارش‌های بهاری در شمال کشور – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

    اردیبهشت 19, 1404

    خودنویس برای کنترل اجاره بها و شفاف سازی بازار مسکن مفید است

    اردیبهشت 19, 1404
    Facebook X (Twitter) Instagram
    نرخ روز
    • صفحه اصلی
    • اقتصادی
    • بورس
    • سیاسی
    • وام
    نرخ روز
    نرخ روز
    Home»بورس»بازتعریف جایگاه ارتباطی بانک اقتصادنوین با تمرکز بر مفهوم «انتخاب»
    بورس

    بازتعریف جایگاه ارتباطی بانک اقتصادنوین با تمرکز بر مفهوم «انتخاب»

    مدیر سایتBy مدیر سایتفروردین 23, 1404بدون دیدگاه2 Mins Read


    بازتعریف جایگاه ارتباطی بانک اقتصادنوین با تمرکز بر مفهوم «انتخاب»

    از جمله اقدامات مهم بانک اقتصادنوین در این مسیر، اجرای برنامه «سپنج» است که با تمرکز بر تفکر، نوسازی نگرش و تعمق در تصمیم‌گیری‌های مالی طراحی شده و نمودی روشن از استراتژی محتوایی بانک در دوران جدید فعالیت رسانه‌ای آن محسوب می‌شود.

    بورس نیوز:

    بانک اقتصادنوین، به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های خصوصی کشور، در حرکتی نوآورانه و با هدف تقویت ارتباطات مؤثر با ذی‌نفعان خود، رویکردی تازه را در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات آغاز کرده است. حضور هدفمند و طراحی‌شده این بانک در فضای رسانه‌ای، حاکی از رویکردی متفاوت نسبت به ارتباط با مشتریان و تعریف جایگاه برند در افکار عمومی است.

    در تازه‌ترین کمپین‌های ارتباطی این بانک، تمرکز ویژه‌ای بر مفهوم «انتخاب» به‌عنوان هسته‌ی پیام‌های برند مشاهده می‌شود؛ مفهومی که علاوه‌بر دارا بودن بار معنایی قوی در فضای رقابتی بازار خدمات مالی، به‌درستی با ارزش‌های محوری بانک اقتصادنوین هم‌راستا شده است. این رویکرد جدید، نشانگر عزم این بانک برای گفت‌وگویی متفاوت با مخاطبان خود، بر پایه‌ی انتخاب آگاهانه، تجربه‌محور و متناسب با نیاز‌های روز جامعه است.

    از جمله اقدامات مهم بانک اقتصادنوین در این مسیر، اجرای برنامه «سپنج» است که با تمرکز بر تفکر، نوسازی نگرش و تعمق در تصمیم‌گیری‌های مالی طراحی شده و نمودی روشن از استراتژی محتوایی بانک در دوران جدید فعالیت رسانه‌ای آن محسوب می‌شود.

    برخلاف گذشته که تمرکز بانک اقتصادنوین عمدتاً بر گروه خاصی از مشتریان تعریف می‌شد، به نظر می‌رسد رویکرد فعلی در راستای توسعه دامنه مخاطبان و پاسخ‌گویی به طیف وسیع‌تری از نیاز‌های بازار است. این تحول نه تنها نشان از درک عمیق بانک از تغییرات محیطی و رفتاری مشتریان دارد، بلکه می‌تواند مقدمه‌ای برای معرفی محصولات و خدمات نوآورانه و متنوع‌تری در آینده‌ای نزدیک باشد.

    بانک اقتصادنوین در این مسیر، با بهره‌گیری از رویکردی راهبردی در حوزه ارتباطات برند، در پی آن است تا ضمن ارتقای تجربه‌ی مشتری، جایگاه خود را به‌عنوان انتخاب اول مخاطبان در بازار خدمات بانکی تثبیت.

     

    اشتراک گذاری :





    منبع

    مدیر سایت
    • Website

    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    پست های اخیر
    آخرین پست ها
    درباره ما

    جدیدترین اخبار سیاسی-اقتصادی-فرهنگی و ورزشی

    خدمات
    • یدک کش کرج | امداد خودرو و مکانیک سیار
    • امداد خودرو بوشهر | تماس با مکانیک سیار و یدک کش
    • یدک کش بوشهر | تماس فوری با امداد خودرو و مکانیک سیار
    • مکانیک سیار کرج | شماره امداد خودرو
    • امداد خودرو کرج | شماره یدکش و مکانیک سیار
    • شماره یدک کش کرج | امداد خودرو و مکانیک سیار شبانه روزی
    • مشاوره آنلاین اورولوژی
    پوشش
    • پنچرگیری سیار کرج
    • یدک کش اصفهان | تلفن تماس یدکش چرخگیر نیسان
    • حمل خودرو تهران | یدکش کش شبانه روزی تهران
    • مکانیک شبانه روزی تهران | شماره امداد خودرو و یدک کش
    • اخبار روز

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.